VLR-lidbedrijf Otis innoveert continu om haar services te verbeteren en klanten te ontzorgen. Otis ONE™ is een grote sprong voorwaarts als het gaat om hoe eigenaren, beheerders en gebruikers van liften service ervaren door het gebruik van IoT-technologie. Het biedt transparante liftdata, met inzicht in en voorspellingen over onderhoud, proactieve gepersonaliseerde communicatie en live video-noodoproepen. Het is hét verbonden netwerk dat zowel liftbeheerders als -gebruikers vertrouwen geeft.
Vanuit dit verbonden netwerk verzamelt Otis liftdata, slaan deze op in de cloud en analyseert deze om potentiële onderhoudsproblemen te voorspellen. Zo kan Otis monteurs informeren voordat ze bij de lift aankomen en is het mogelijk om eventuele storingen te signaleren voordat die zich voordoen. Via het klantenportaal heeft de eigenaar/beheerder te allen tijde toegang tot alle informatie met betrekking tot zijn liftinstallaties, in real-time.
Extra dienstverlening
Wordt het eView™-infotainmentscherm toegevoegd in de lift, dan krijgen liftgebruikers een betere ervaring met bijvoorbeeld gepersonaliseerde communicatie via het scherm en live nieuws- en weerberichten. Bovendien wordt een kwalitatieve rechtstreekse videoverbinding tot stand gebracht met een OtisLine®-operator die passagiers geruststelt wanneer de lift vastzit.
Dus wat wordt de volgende stap voor jouw lift? Ga naar de website van Otis voor meer informatie over Otis ONE™ of neem contact op via informatie@otis.com of 088 – 750 06 00.